Bevásárlókosár

Nincsenek termékek a kosárban.

Általános szerződési feltételek

CardEmpireHU Kft. 

Általános Szerződési Feltételek 

Vásárlói Tájékoztatók

Tartalom

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK 3

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓK 3

1. A Szolgáltatók adatai 3

2. Általános tudnivalók 3

3. Ügyfélszolgálat elérhetőségei 4

4. Regisztráció 4

5. Árinformáció 4

6. Megrendelés 5

6.1. A Termék kiválasztása 5

6.2. Kosárba helyezés 5

6.3. Kosár áttekintése, szállítási és fizetési mód kiválasztása 5

6.4. Rendelés véglegesítése 6

6.5. Téves megrendelés 6

7. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte 6

8. Szállítással kapcsolatos információk 7

9. Tájékoztatás a Magyar Posta Zrt. szolgáltatásának igénybevételéről 7

10. Fizetési módok 8

11. Számlázás, jótállási jegy 8

12. Adatvédelem 8

13. Panaszkezelés 9

13.1. Szóbeli panasz 9

13.2. Írásbeli panasz 10

13.3. Békéltető testület igénybevétele 10

13.4. Online vitarendezési platform 11

14. Szerzői jogok 12

15. Felelősség korlátozás 12

16. Elállási jogról szóló tájékoztató 13

17. Kellékszavatosságról szóló tájékoztató 15

18. Termékszavatosságról szóló tájékoztató 17

19. Jótállásról szóló tájékoztató 18

20. Tárhely szolgáltató elérhetősége 20

21. Záró rendelkezések 20

Az Általános szerződési feltételek 1. számú melléklete 21

Az Általános szerződési feltételek 2. számú melléklete 22

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

VÁSÁRLÓI TÁJÉKOZTATÓK

Az alábbi Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a CardEmpireHU Kft. (továbbiakban szolgáltató vagy vállalkozás), és a Szolgáltató által a https://www.cardempire.hu/ weboldalon (továbbiakban: webáruház) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő személy (a továbbiakban: felhasználó vagy fogyasztó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza (a szolgáltató és a felhasználó együttesen: felek).

  1. A Szolgáltatók adatai 

Neve: CardEmpireHU Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhelye: 9024 Győr, Kálvária utca 1-3.
Adószám: 32673526-2-08
Cégjegyzékszám: 08-09-037207

Vezetve a Győri Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.
Európai Egyedi Azonosító: EUID: HUOCCSZ.08-09-037207.
Hivatalos elektronikus elérhetősége: 32673526#cegkapu

E-mail cím: info@cardempire.hu

  1. Általános tudnivalók

A szolgáltató a fent megjelölt weboldalon keresztül elektronikus úton történő vásárlást tesz lehetővé a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon és feltételekkel. 

A weboldal használata, továbbá az elektronikus úton történő vásárlás minden felhasználó számára regisztráció nélkül is lehetséges, azonban egyes kényelmi szolgáltatások regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek. 

A Szolgáltató tájékoztatja a felhasználókat, hogy a felek között az egyes termékek megvásárlásával elektronikus úton létrejött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a szolgáltató azt nem iktatja, és nem őrzi meg, az utóbb nem lesz hozzáférhető. A szerződéskötés nyelve magyar. A szolgáltató magatartási kódexet nem alkalmaz, annak hatálya alatt nem áll.  

A webáruház használatára történő – különösen a vásárlásra – kizárólag 18 életévét betöltött nagykorú és cselekvőképességében nem korlátozott személyek jogosultak.

  1. Ügyfélszolgálat elérhetőségei  

A webáruház használatával, vásárlással kapcsolatos további információkat a fogyasztók az info@cardempire.hu elérhetőségeken kaphatnak, személyes ügyintézésre a szolgáltató székhelyén nincs lehetőség. 

  1. Regisztráció

A webáruház fő funkcióinak használatához – így vásárláshoz – nem szükséges regisztráció, azonban a regisztráció nélkül vásárló felhasználók is kötelesek a szerződés megkötéséhez és teljesítéséhez minimálisan szükséges adatokat megadni. Ezen adatok a regisztrációs adatbázisba nem kerülnek be, azokat a szolgáltató az Adatkezelési Szabályzatnak megfelelően kezeli. 

A regisztrációra főoldalon található regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap értelemszerű kitöltésével kerülhet sor. A felhasználó a regisztráció során köteles megismerni a szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatóját, valamint az Általános Szerződési Feltételeket. Ezek megismerését a felhasználó a regisztrációs űrlap alján található jelölőnégyzetek bejelölésével erősíti meg, amely nélkül a regisztráció nem véglegesíthető. 

A felhasználó a weboldalon történő valamennyi megrendelés véglegesítése előtt ismét köteles nyilatkozni arról, hogy az Általános Szerződési Feltételek, illetve Adatkezelési Tájékoztató tartalmát megismerte és elfogadja. 

A felhasználó jogosult a regisztrációját bármikor töröltetni a szolgáltatónak küldött e-mail üzenettel, amely üzenet megérkezését követően a szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az eltávolítás után a regisztráció visszaállítására többé nincs mód.

A felhasználónak a rendelés bármely szakaszában a megrendelés szolgáltató részére való elküldéséig a webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen, a rendelés elküldését követően pedig az ügyfélszolgálat fenti elérhetőségein. 

  1. Árinformáció

A weboldalon szereplő árak magyar forintban értendő bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák az ÁFA-t, egy darab termékre vonatkoznak, és nem tartalmazzák házhozszállítási díjat. Az árváltoztatás jogát a szolgáltató fenntartja! A módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Amennyiben a szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, ehelyett felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

A szolgáltató felhívja valamennyi felhasználó figyelmét jelen Általános Szerződési Feltételek 7. pontjában foglalt szabályokra, különösen, hogy a webáruház árukészletének közzététele nem ajánlattételnek, hanem ajánlatételre történő felhívásnak minősül, ennek megfelelően a szerződés a szolgáltató elfogadó nyilatkozatával jön létre, nem pedig a fogyasztó megrendelése elküldésével

  1. Megrendelés


A weboldalon feltüntetett árak, leírások, műszaki adatok csak és kizárólag a tájékoztatást, a termék minél szélesebb körű megismerését szolgálják. A webáruházban történő vásárlás esetén a Szolgáltató elsősorban azt feltételezi, hogy vevők az általuk kiválasztott terméket már ismerik és az interneten keresztül történő megrendelés esetén az általuk kiválasztott termék megrendelésével időt, pénzt és fáradtságot takarítanak meg. 

Amennyiben a termék leírása Ön szerint hibás, vagy elírást tartalmaz, vagy a termékkel, megrendeléssel kapcsolatban további információra van szüksége, kérjük vegye fel a kapcsolatot a Szolgáltatóval a megadott ügyfélszolgálati elérhetőségeken.  

6.1. A Termék kiválasztása

Az egyes termékek kiválasztása történhet a kereső használatával, illetve a termék-kategóriákon belüli böngészéssel. Az egyes termékekre kattintva megtekinthető annak leírása. 

6.2. Kosárba helyezés

A termék kiválasztása után „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezhető a kosárba anélkül, hogy ezzel a felhasználónak vásárlási, vagy fizetési kötelezettség keletkezne, a kosárba helyezés még nem minősül ajánlattételnek.

A kosár tartalma a megrendelés elküldéséig szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékszám megváltoztatható.

6.3. Kosár áttekintése, szállítási és fizetési mód kiválasztása 

A vásárlás véglegesítése előtt lehetőség van áttekinteni a kosár tartalmát, érvényesíteni kupon kódot, amennyiben a felhasználó rendelkezik ilyennek, majd a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva megadhatók a rendeléshez szükséges személyes, szállítási és számlázási adatok, valamint egyéb rendeléshez tartozó információk. 

Szállítási módok közül választható futárszolgálattal történő házhoz szállítás, postai küldeményként kézbesítés vagy csomagautomata igénybevétele. Személyes átvételre nincs lehetőség. 

Fizetési módok közül online bankkártyás fizetés és átutalás választható. 

6.4. Rendelés véglegesítése

A rendelés véglegesítése előtt a felhasználók jelölőnégyzet bejelölése útján nyilatkozhatnak arra, hogy az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót elolvasták, megértették és elfogadják. A jelölőnégyzetek a hatályos jogszabályoknak megfelelően nem lehet előre bejelölve, így azt felhasználónak kell megtennie, enélkül a rendelés nem véglegesíthető. 

A rendelés a „Megrendelés” gomb megnyomásával adható fel. A felhasználó tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár. 

6.5. Téves megrendelés

A megrendelés a leadását követően a szerződés teljesítésének megkezdéséig szabadon és módosítható, illetve lemondható a szolgáltató elérhetőségein. 

  1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás, szerződés létrejötte

A webáruház árukészletének közzététele nem ajánlattételnek, hanem ajánlatra történő felhívásnak minősül, ennek megfelelően a szerződés a szolgáltató elfogadó nyilatkozatával jön létre, nem pedig a fogyasztó megrendelésével. Ennek megfelelően a webáruházunkban történő vásárlás során a felhasználó két visszaigazoló e-mailt kap, amelyek közül az első automatikusan generált rendszerüzenet, a második pedig a rendelés szolgáltató általi visszaigazolása.

A felhasználó által elküldött megrendelés (ajánlat) megérkezését a szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a számlázási és szállítási információkat, a rendelés azonosítóját, dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget, a termék leírását. Ez a visszaigazoló email kizárólag arról tájékoztatja a felhasználót, hogy a megrendelése a szolgáltatóhoz megérkezett. A felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. 

A szolgáltató az ajánlat elfogadásáról az ajánlat beérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 8 munkanapon belül e-mailben értesíti a felhasználókat, amellyel felek között érvényes szerződés jön létre.

  1. Szállítással kapcsolatos információk

A felhasználó választása szerint kérheti a termék házhozszállítását (futár vagy csomagautomata) Foxpost, szlovák és magyar posta igénybevételével. A weboldalon feltüntetett szállítási idő (termék elérhetőség) csupán tájékoztató jellegű információ. 

A felhasználó köteles a külföldre történő szállítási igényét a rendelés során, vagy azt megelőzően a szolgáltató részére jelezni, aki egyedi ajánlatot ad a várható szállítási költségekről és időről. A weboldalon feltüntetett szállítási költségek és idő minden esetben Magyarországi címre történő szállításra vonatkozik. 

A szolgáltató kéri a felhasználókat, hogy a csomag átvételét igazoló elismervényt csak abban az esetben írják alá estén, ha a csomago(ka)t tételesen ellenőrizték, és a külső csomagolást sértetlennek találták, ellenkező esetben kérjék a kárfelvételi jegyzőkönyv felvételét a helyszínen. 

  1. Tájékoztatás a Magyar Posta Zrt. szolgáltatásának igénybevételéről

A postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet 3/A. § pont alapján „a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti távollévők között kötött szerződés alapján értékesített áru kézbesítése érdekében az egyetemes postai szolgáltató által nyújtott postai szolgáltatás igénybevételének lehetőségét a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozás a honlapján biztosítja, feltéve, hogy az értékesített áru postai szolgáltatási szerződés keretében történő kézbesítését az egyetemes postai szolgáltató az általános szerződési feltételeiben lehetővé teszi.”

A szolgáltató jogszabályi kötelezettségének eleget téve regisztrálta a webáruházat a posta.hu honlapon, a Magyar Posta Zrt. által megadott szállítási díjakat pedig INFORMÁCIÓ / Házhozszállítás menüpont alatt feltüntette. A szolgáltató a fogyasztókat tájékoztatja, hogy az egyes termékek Magyar Posta Zrt. által nyújtott postai (kézbesítési) szolgáltatással történő szállítására az alábbi szerződési feltételek elfogadása mellett van lehetőség:

  • Amennyiben a fogyasztó a Magyar Posta Zrt. szolgáltatását kívánja igénybe venni, ezen igényét a megrendelés során a megjegyzés rovatban kell feltüntetnie.
  • A szolgáltató ezt követően kalkulálja a fogyasztó igényével összefüggő indokolt költségeit (különösen, de nem kizárólag: a csomag feladása a Magyar Posta Zrt.-vel történő esetleges egyedi szerződés megkötéséig nem a szolgáltató telephelyén történik, így a szolgáltatónak saját eszközével kell a csomagot valamelyik postai szolgáltatóhelyre eljuttatnia és feladnia) és az közli a fogyasztóval.
  • Amennyiben a fogyasztó elfogadja a kezelési költség mértékét, a szolgáltató a megrendelést ekként igazolja vissza.
  • A Magyar Posta Zrt. választása esetén nincs mód utánvétes fizetésre. 

A szolgáltató a fogyasztó jelzése alapján kalkulált indokolt (kezelési) költségeit a kiállított számlán külön tételként szerepelteti a Magyar Posta Zrt. elvárásainak megfelelően. 

  1.  Fizetési módok

A felhasználó a vásárlás során az alábbi fizetési módok közül választhat: 

  • banki átutalás

A Szolgáltató kiállít egy átutalásos számlát a Vevő részére, az általa megadott számlaadatokkal. A számla tartalmazza az átutaláshoz szükséges bankszámlaszámot. A számla sorszámát a közlemény rovatban kell feltüntetni az utaláskor. A termékek kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges.

  • online bankkártyás fizetés

Tudomásul veszem, hogy a(z) [CardEmpireHU Kft.] ([9024 Győr, Kálvária utca 1-3.]) adatkezelő által a(z) [www.cardempire.hu] felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [Kereskedő által továbbított adatok megnevezése]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/ 

  1.  Számlázás, jótállási jegy

A termék átvételekor a szolgáltató a felhasználó részére papíralapú vagy elektronikus számlát, illetve az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 3. § szerinti jótállási jegyet ad azon termékek vonatkozásában, amelyek eladási ára eléri a 10 000 forintot.

  1.  Adatvédelem

A szolgáltató a vásárlás, illetve a regisztráció során megadott személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak – különösen az Európai Parlament és a Tanács 2016. április 27-i (EU) 2016/679 rendelete (GDPR), és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény – megfelelően kezeli. 

A szolgáltató kijelenti, hogy a szerződés teljesítése során, illetve az üzleti tevékenysége körében kizárólag olyan adatfeldolgozókat vesz igénybe, amelyek megfelelő garanciákat nyújtanak az érintettek jogainak védelmét biztosító technikai és szervezési intézkedések végrehajtására.

Az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, a kezelt adatok köréről, az egyes adatokra vonatkozó tárolási időről, valamint az adatkezeléssel kapcsolatos – érintetteket megillető – jogokról és kötelezettségekről szóló részletes tájékoztatást a szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatója tartalmazza.

  1.  Panaszkezelés

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztó panaszát szóban vagy írásban közölheti a szolgáltatóval. 

A panaszkezelést segíti a számla/jótállási jegy csatolása. Amennyiben azok nem állnak rendelkezésre, vagy a panasz benyújtásának különböző módjaival kapcsolatban kérdés merülne fel, a fogyasztó a szolgáltató fent megadott elérhetőségein kaphat további információt. 

13.1. Szóbeli panasz

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Amennyiben a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozó pontokban foglaltak szerint köteles eljárni.

A szolgáltató a telefonon vagy elektronikus levélben közölt szóbeli panaszt a vállalkozás egyedi azonosítószámmal látja el.

A panaszról felvett jegyzőkönyvben a szolgáltató az alábbiakat tünteti fel:

  1. a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon közölt szóbeli panasz kivételével – a fogyasztó aláírása,
  6. a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. telefonon vagy elektronikus levélben közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

13.2. Írásbeli panasz

Az írásbeli panaszt a vállalkozás – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa vagy jogszabály eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül írásban, érdemben megválaszolja és álláspontját az indoklással együtt a fogyasztóval közli. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. 

13.3. Békéltető testület igénybevétele – tájékoztatás a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) w) pontjának megfelelően a szolgáltató tájékoztatja a fogyasztókat, hogy a fogyasztói jogviták rendezésére a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 29. § (11), pontja értelmében alternatív panaszkezelés mód és vitarendezési mechanizmus (Békéltető Testület előtti eljárás) igénybevételére van lehetőség, amely eljárásban a vállalkozás együttműködésre köteles. 

A békéltető testület eljárása

A békéltető testület eljárásának célja a fogyasztó és a gazdálkodó szervezet közötti vitás ügy (fogyasztói jogvita) egyezségen alapuló rendezésének megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügy eldöntése a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítésének biztosítása érdekében. 

A békéltető testület előtti eljárás során az eljáró testületi tag vagy a tanács elnöke egyezséget kísérel meg létrehozni a felek között. Ha az egyezség megfelel a jogszabályoknak, a tanács azt határozattal jóváhagyja, ellenkező esetben, illetve egyezség hiányában az eljárást folytatja.

Egyezség hiányában az eljáró testületi tag vagy a tanács az ügy érdemében kötelezést tartalmazó határozatot hoz, ha

  • a kérelem megalapozott, és a vállalkozás – a békéltető testületnél vagy a kamaránál nyilvántartott, illetve kereskedelmi kommunikációjában közölt – az Fgy. tv. 36/C. § szerinti általános alávetési nyilatkozatában, az eljárás kezdetekor vagy legkésőbb a döntés meghozataláig nyilatkozatában a békéltető testület döntését magára nézve kötelezőként elismerte, vagy
  • a vállalkozás alávetési nyilatkozatot nem tett, de a kérelem megalapozott és a fogyasztó érvényesíteni kívánt igénye – sem a kérelemben, sem a kötelezést tartalmazó határozat meghozatalakor – nem haladja meg a kétszázezer forintot, 
  • vagy ajánlást tesz, ha a kérelem megalapozott, azonban a vállalkozás az eljárás kezdetekor úgy nyilatkozott, hogy a tanács döntését kötelezésként nem ismeri el, illetve, ha a tanács döntésének elismeréséről egyáltalán nem nyilatkozott.

A békéltető testület a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás), azonban, ha a fogyasztó kéri, a békéltető testület személyes meghallgatást tart.

Békéltető Testületek illetékessége

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozás tájékoztatja a fogyasztókat, hogy a Békéltető Testületek elérhetőségeit az ÁSZF 2. számú melléklete tartalmazza. 

13.4. Online vitarendezési platform

A szolgáltató tájékoztatja a fogyasztót, hogy létezik online vitarendezési platform, amely magyar nyelven az alábbi linken érhető el: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platform rendeltetése, hogy az EU-tagországok, valamint Norvégia, Izland és Liechtenstein fogyasztói, illetve kereskedői bíróságon kívül tudják rendezni az áruk vagy szolgáltatások online értékesítésével kapcsolatos jogvitáikat.

Az online vitarendezési platform használatára abban az esetben van lehetőség, amennyiben:

  • Ön valamelyik uniós tagállamban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben él;
  • A kereskedő székhelye valamelyik uniós tagállamban, Norvégiában, Izlandon vagy Liechtensteinben van;
  • Panasza olyan termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos, melyet online vásárolt;
  • Ismeri a kereskedő e-mail-címét;
  • Már kapcsolatba lépett a kereskedővel a panasza miatt;
  • Első alkalommal próbálja bíróságon kívül rendezni jogvitáját a kereskedővel;
  • A kereskedőt ebben az ügyben nem perelte be korábban;

A platform használatával kapcsolatos részletes tájékoztató az alábbi linken érhető el: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.howitworks

A tájékoztatási kötelezettség az 524/2013/EU rendelet 14. cikkén alapul.

  1.  Szerzői jogok

A webáruház által használt domain név kizárólagos tulajdonosa a CardEmpireHU Kft.

A weboldal, illetve a domain szerzői jogvédelem alatt áll. A weboldalon, valamint a weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalom szerzői jogának jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a szolgáltató. Ekképpen szerzői jog védi különösen, de nem kizárólag valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást. 

A weboldal tartalmának, valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges. 

A szolgáltató szerzői joga megsértése esetén a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény értelmében kártérítést követelhet, továbbá a Büntető Törvénykönyvről szóló 2012. évi C. törvény 385. § szerinti tényállás esetén büntetőeljárást kezdeményezhet. 

  1.  Felelősség korlátozás

A webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a felhasználó részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.


A szolgáltató nem felel a vis maiorból eredő, vagy egyéb, az ellenőrzési körén kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan a

  1. a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
  2. az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
  3. az információtovábbítási késedelemből vagy rendszerhibából adódó,
  4. vírusok okozta,
  5. szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő károkért. 


A szolgáltatót a felhasználó által a regisztráció vagy a megrendelés során tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért szolgáltató nem vállal felelősséget.

A Szolgáltató jogosult a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani. A módosítások a közzétételük időpontjától kezdve hatályosak és alkalmazandók.

  1.  Elállási jogról szóló tájékoztató

A jelen pontban részletesen körülírt jogok – a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. § (1) – (2), valamint 20 § – 30 §,  illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) értelmében – kizárólag a fogyasztókat illetik meg.  

Fogyasztónak minősül a Ptk. 8:1. § (1) 3. pontja alapján az a természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. 

A 14 napon belüli indokolás nélküli elállás jogával a hatályos jogszabályok szerint nem élhetnek azok a felhasználók, akik a megrendelés során valamely jogi személy (pl.: gazdasági társaság, egyéni vállalkozó) képviseletében jártak el, illetve a számlázási adatok kitöltésésnél jogi személy adatait és adószámát adták meg. 

A fogyasztók 14 napon belül jogosultak indokolás nélkül elállni a szolgáltatóval létrejött szerződéstől. 

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi, több termék rendelése esetén pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsóként szállított terméket átveszi. A fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.


Ha a fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus levél útján) a szolgáltató fent megadott elérhetőségeire. 

Elállási jog gyakorlása céljából felhasználhatja az ÁSZF 1. számú mellékletét képező elállási nyilatkozat-mintát is. Amennyiben nem a minta alapján jár el, nyilatkozatának határozottnak, egyértelműnek kell lennie.

Az elállás joghatásai


Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. A visszatérítés során a szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. 


A visszatérítést a szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. 


A fogyasztó köteles a szolgáltató részére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli. 

A fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A szolgáltató a termék visszaérkezése során a termék állapotát teljeskörűen felméri, amennyiben sérülést tapasztal, megállapításait (az esetlegesen tapasztalt sérüléseket, használati nyomokat) – fotódokumentációval együtt – jegyzőkönyvben rögzíti, amelyet a fogyasztó részére megküld. 

Amennyiben a terméket érintő értékcsökkenés a fogyasztónak felróható, abban az esetben az értékcsökkenés mértékét a fogyasztó részére a szolgáltató haladéktalanul jelzi. Amennyiben az a fogyasztó számára elfogadható, részére az értékcsökkenés mértékével csökkentett vételárat utalja vissza a szolgáltató. Amennyiben a fogyasztó a szolgáltató által megállapított értékcsökkenés mertkékét nem tudja elfogadni, a szolgáltató tájékoztatja a jelen ÁSZF szerinti vitarendezési lehetőségektől. 

  1.  Kellékszavatosságról szóló tájékoztató

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.


Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással (szolgáltatóval) szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.


Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A szolgáltató a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet alapján az a kellékszavatossági igények sajátos szabályairól alábbi tájékoztatást adja: 

„12. § (1) A vállalkozás megtagadhatja az áru szerződésszerűvé tételét, ha a kijavítás, illetve a kicserélés lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne a vállalkozásnak, figyelembe véve valamennyi körülményt, ideértve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, valamint a szerződésszegés súlyát.

(2) A fogyasztó akkor is jogosult – a szerződésszegés súlyához igazodva – az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha

a) a vállalkozás nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte azt, de részben vagy egészben nem teljesítette a 13. § (3) bekezdésében meghatározott feltételeket, vagy az (1) bekezdés szerint megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;

b) ismételt teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a vállalkozás megkísérelte az áru szerződésszerűvé tételét;

c) a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy az adásvételi szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy

d) a vállalkozás nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

(3) Ha a fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni az adásvételi szerződést, a vállalkozást terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.

(4) A fogyasztó jogosult a vételár még fennmaradó részét – a szerződésszegés súlyához igazodva – részben vagy egészben visszatartani mindaddig, amíg a vállalkozás nem tesz eleget a teljesítés szerződésszerűségével és a hibás teljesítéssel kapcsolatos kötelezettségeinek.

13. § (1) Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a fogyasztó közölte a hibát a vállalkozással.

(2) A fogyasztónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás rendelkezésére kell bocsátania.

(3) A vállalkozásnak a saját költségére kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét. Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását teszi szükségessé, amelyet az áru jellegének és céljának megfelelően – a hiba felismerhetővé válása előtt – üzembe helyeztek, akkor a kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kötelezettség magában foglalja a nem megfelelő áru eltávolítását és a csereként szállított vagy kijavított áru üzembe helyezését vagy az eltávolítás, illetve üzembe helyezés költségeinek viselését.

14. § Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a fogyasztó által ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.

15. § (1) A fogyasztó adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági joga a vállalkozásnak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.

(2) Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott árunak csak meghatározott részét érinti, és azok tekintetében a szerződés megszüntetésére vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a fogyasztó az adásvételi szerződést csak a hibás áru tekintetében szüntetheti meg, de az azokkal együtt szerzett bármely egyéb áru vonatkozásában is megszüntetheti, ha a fogyasztótól nem várható el észszerűen, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.

(3) Ha a fogyasztó az adásvételi szerződést teljes egészében vagy – a (2) bekezdés szerint – az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áruk egy része tekintetében szünteti meg, úgy

a) a fogyasztónak a vállalkozás költségére vissza kell küldenie a vállalkozásnak az érintett árut; és

b) a vállalkozásnak haladéktalanul vissza kell térítenie a fogyasztó részére az érintett áru vonatkozásában teljesített vételárat, amint az árut vagy az áru visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.”

  1.  Termékszavatosságról szóló tájékoztató

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (e pont alkalmazásában a továbbiakban: termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Kivel szemben érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Milyen bizonyítási szabály érvényesül termékszavatossági igény érvényesítése esetén?

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania, hogy a termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.

A gyártó milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy Ön ugyanazon hiba miatt a vállalkozással szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1.  Jótállásról szóló tájékoztató

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Ön hibás teljesítés esetén jogszabály és jótállást keletkeztető jognyilatkozat alapján (megfelelő aláhúzandó) jótállási igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. 

Önt milyen jogok illetik meg, ha a jótállás jogszabályon alapul?

A kötelező jótállás alá tartozó tartós fogyasztási cikkek termékcsoportjainak megnevezéséről szóló miniszteri rendeletben meghatározott új, tartós fogyasztási cikk (a továbbiakban: fogyasztási cikk) esetén Ön a teljesítés hibája miatt az 1. pontban meghatározott jogait érvényesítheti, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló kormányrendeletben foglalt feltételekkel.

Önt milyen további jogosultságok illetik meg jogszabályon alapuló jótállás esetén?

Fogyasztási cikk esetében Ön a jótállási idő alatt elsősorban kijavítást igényelhet. Kicserélésnek van helye már az első javítási kísérletet követően, ha megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, és Ön másik igény teljesítését nem kéri. Ön akkor is kérheti a kicserélést, ha a kijavítási igény közlését követő harminc napon belül nem kerül sor a kijavításra. A kicserélési igényt az is megalapozza, ha a fogyasztási cikk a jótállási idő alatt három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik, feltéve, hogy Ön nem kéri másik igény teljesítését. Ha az előbbi esetekben kicserélésre nincs lehetőség, akkor Ön a vételár visszatérítésére is igényt tarthat.

Ön milyen határidőn belül gyakorolhatja kötelező jótálláson alapuló jogait?

A jótállás időtartama fogyasztási cikkek esetén

a) 10 000 forinttól 250 000 forintig terjedő eladási ár esetén két év,

b) 250 000 forint feletti (250 001 forinttól kezdődő) eladási ár esetén három év.

Önt milyen jogok és milyen határidőben illetik meg, ha a jótállás önkéntes vállaláson alapul?

A szolgáltató nem vállal önként jótállást. 

Milyen feltétellel érvényesíthetők a jótállási igények:

A jótállásból eredő jogait Ön a rendelkezésére bocsátott jótállási jeggyel gyakorolhatja, a jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha Ön az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot bemutatja. A jótállási igény teljesítésének nem feltétele a fogyasztási cikk felbontott csomagolásának visszaszolgáltatása.

Milyen további követelmények támaszthatóak a jótállási jogok gyakorlásának feltételéül?

Fogyasztási cikk megfelelő üzembe helyezése vagy annak üzemben tartása érdekében támaszthatók speciális követelmények (például időszakos felülvizsgálat) a fogyasztóval szemben, feltéve, ha a megfelelő üzembe helyezés vagy üzemben tartás más módon nem biztosítható, és a követelmény teljesítése nem jelent aránytalan terhet a fogyasztó számára.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy Ön ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, valamint termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Ha viszont Ön egy adott hiba miatt egyszer sikerrel érvényesítette hibás teljesítésből eredő igényét (például a vállalkozás kicserélte a terméket), ugyanezen hiba tekintetében más jogi alapon erre már nem tarthat igényt.

  1.  Tárhely szolgáltató elérhetősége

Neve: Websupport s. r. o.

Székhelye: Karadžičova 7608/12, Bratislava – mestská časť Ružinov 821 08

EUID: SKORSR.36421928

Email elérhetősége: helpdesk@websupport.sk

  1.  Záró rendelkezések

A Szolgáltató a jelen Általános Szerződési Feltételek szabályaitól a Fogyasztók javára bármikor, egyoldalú nyilatkozattal eltérhet. 

A Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit jogosult egyoldalúan módosítani, amely módosítás a weboldalon való közzététellel egyidejűleg lép hatályba.

A Szolgáltató weboldalán biztosítja a Felhasználók részére, a jelen ÁSZF-et PDF formátumban történő letöltésének lehetőséget, továbbá az automata visszaigazoló email mellékleteként a felhasználó által megadott email címre csatolmányként megküldi. 

Az Általános szerződési feltételek 1. számú melléklete

Elállási nyilatkozatminta 

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: 

Email: 

Telefonszám: 

Elállás esetén a terméket visszaküldheted Központi raktárunkba (címe:….. ). 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: ………………………………………………

A fogyasztó(k) neve: ………………………………………………..

A fogyasztó(k) címe: 

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

……………………………………..

A fogyasztó(k) aláírása:

Kelt:

Az Általános szerződési feltételek 2. számú melléklete

A békéltető testületek illetékességi területe

Békéltető testület neveBékéltető testület székhelyeIlletékességi terület
Budapesti Békéltető TestületBudapestBudapest
Baranya Vármegyei Békéltető TestületPécsBaranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető TestületMiskolcBorsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető TestületSzegedBékés vármegye, Bács-Kiskun vármegye,Csongrád-Csanád vármegye
Fejér Vármegyei Békéltető TestületSzékesfehérvárFejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye,Veszprém vármegye
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető TestületGyőrGyőr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető TestületDebrecenJász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye
Pest Vármegyei Békéltető TestületBudapestPest vármegye

Budapesti Békéltető Testület

Székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Telefon: +36 (1) 488 21 31

Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

E-mail: info@baranyabekeltetes.hu

Telefon: +36 72 507 154

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. 

Tel.: +36-46-501-091, 501-090 

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: +36-62/554-250/118

E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu

Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: Gazdaság Háza, 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Levelezési cím: H-8050 Székesfehérvár, Pf. 357.

E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Telefon: +36 22 510-310

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 9021 Győr, Szent István út 10/A

Telefon: +36 96 520 217  

E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 52-500-710, 52-500-745

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület

Székhely: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4.em.2.

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu 

Telefon: (+36-1) 792-7881